Vend i lirë pune/ Pёrfaqёsues i Kujdesit Ndaj Klientit në Vodafone

Qёllimi i punёs: I pёrgjigjet telefonatave hyrёse tё klientёve pёr tё marr porosi, pёr t’ju pёrgjigjur kёrkesave dhe pyetjeve, pёr tё menaxhuar ankesat, zgjidh problemet dhe jep informacion
Pёrgjegjёsitё kyçe dhe vendimmarrja :

  • i pёrgjigjet telefonatave
  • menaxhon kёrkesat e klientit nёpёrmjet telefonit, por ndonjёherё edhe nёpёrmjet e-mailit
  • kёrkon informacionin e duhur duke pёrdorur burimet e mundёshme
  • menaxhon dhe zgjidh ankesat e klientёve
  • ju jep klientёve informacion nё lidhje me produktet dhe shёrbimet
  • regjistron tё dhёnat e reja pёr klientin
  • pёrditёson tё dhёnat aktuale tё klientit
  • pёrpunon porosi, formularё dhe kёrkesa
  • identifikon dhe ngre problemet primare
  • drejton telefonatat tek burimet e duhura
  • kur ёshtё e nevojshme ndjek dhe zgjidhjen e ankesave tё klientёve
  • dokumenton tё dhёnat mbi telefonatat sipas standarteve tё procedurave operative
  • plotёson regjistrin e thirrjeve
  • pёrgatit raportet e thirrjeve

Kompetencat, njohuritё dhe eksperiencat kryesore:

  • aftёsi shumё tё mira tё komunikimit verbal dhe tё shkruar
  • aftёsi pёr tё dёgjuar me qetёsi
  • aftёsi analitike dhe zgjidhje problemesh
  • i orientuar drejt shёrbimit ndaj klientit
  • aftёsi organizative
  • vёmendje ndaj detajeve
  • gjykim i saktё
  • aftёsi pёr t’u pёrshtatur dhe pёr tё punuar nё grup
  • tolerancё ndaj stresit
  • qёndrueshmёri

Kualifikimet teknike/ profesionale tё kёrkuara:

  • Anglisht tё folur dhe tё shkruar Niveli B2 i gjuhёs angleze
  • I aftё pёr tё punuar nёn presion

Afati i aplikimit: 1 Dhjetor.

Për të aplikuar për këtë pozicion, ju lutemi klikoni në këtë LINK

 

COMMENTS

Leave a Comment