Mundësi punësimi/ Sekretare në qendër kursesh

Educational Business Links Albania, është një institucion i licensuar në mësimdhënie e kurseve të gjuhëve të huaja qysh prej vtiti 1998. Aktualisht operon dhe si Përfaqësues i Autorizuar për shumë institucione para dhe mbas universitare në Europë dhe më gjerë.
Educational Business Links kërkon në ekipin e saj, një Sekretare/Rregjistruese të kualifikuar dhe me eksperiencë.Rreth pozicionit
Roli i Sekretarisë /Rregjistrues është e një rëndësie të vecantë për operacionet ditore të qendrës së kurseve të gjuhës pranë E.B.L.A
Aplikuesi I suksesshëm do të punojë ngushtë me departamentet e gjuhës së huaj dhe drejtuesin e administrates përsa i përket ecurisë dhe mbarëvajtjes së produkteve dhe shërbimeve që ofrohen.
Educational Business Links kërkon në ekipin e saj, një Sekretare/Rregjistruese të kualifikuar dhe me eksperiencë.Rreth pozicionit
Roli i Sekretarisë /Rregjistrues është e një rëndësie të vecantë për operacionet ditore të qendrës së kurseve të gjuhës pranë E.B.L.A
Aplikuesi I suksesshëm do të punojë ngushtë me departamentet e gjuhës së huaj dhe drejtuesin e administrates përsa i përket ecurisë dhe mbarëvajtjes së produkteve dhe shërbimeve që ofrohen.
Detyrat
1.Rregjjistrimi, kontratat ,pagesat dhe skedulimi i studentëve
2.Databasa dhe Notat- rregjistrimi, azhornim sistematik i notave dhe mungesave për cdo student dhe gjeneron raporte në bazë të informacionit dhe kritereve të vendosura nga qendra për përfundimin me sukses të kurseve
3.Mirëmbajtja dhe azhornimi i dosjeve të studentëve dhe partnerëve
4.Monitorimi, ndjekja dhe azhornimi i kërkesave të studentëve
5.Përgatitja e informacioneve të kërkuara për cdo student dhe rakordimi me pedagoget përkatëse
6.Ndjekjen e telefonatave dhe takimeve ditore
7.Skedulimin e takime dhe azhornimin e kalendarit
8.Detyra të tjera sipas nevojave
2.Databasa dhe Notat- rregjistrimi, azhornim sistematik i notave dhe mungesave për cdo student dhe gjeneron raporte në bazë të informacionit dhe kritereve të vendosura nga qendra për përfundimin me sukses të kurseve
3.Mirëmbajtja dhe azhornimi i dosjeve të studentëve dhe partnerëve
4.Monitorimi, ndjekja dhe azhornimi i kërkesave të studentëve
5.Përgatitja e informacioneve të kërkuara për cdo student dhe rakordimi me pedagoget përkatëse
6.Ndjekjen e telefonatave dhe takimeve ditore
7.Skedulimin e takime dhe azhornimin e kalendarit
8.Detyra të tjera sipas nevojave
Kualifikimet / Kërkesat
1.Shkollë e mesme (lartë e preferuar)
2.Njohuri shumë të mira kompjuerike Excel dhe Word
3.Eksperiencë pune 0-1 vjet në punë të ngjashme administrative ose shërbimi ndaj klientit
4.Konfidencialiteti është prioritet
5.Shumë i organizuar, detajuar,i shpejtë dhe me aftësi shumë të mira komunikimi si verbal dhe shkrim
6.I aftë për të punuar në një ambjent me shumë detyra njëkohësisht
7.Aftësi të shkëlqyera ndërpersonale
2.Njohuri shumë të mira kompjuerike Excel dhe Word
3.Eksperiencë pune 0-1 vjet në punë të ngjashme administrative ose shërbimi ndaj klientit
4.Konfidencialiteti është prioritet
5.Shumë i organizuar, detajuar,i shpejtë dhe me aftësi shumë të mira komunikimi si verbal dhe shkrim
6.I aftë për të punuar në një ambjent me shumë detyra njëkohësisht
7.Aftësi të shkëlqyera ndërpersonale
Dorëzoni CV-të tuaja në adresën elektronike: xhoana@blink-al.com deri më datën 11 mars 2016.
Vetëm personat e përzgjedhur do të telefonohen.
Pershendetje!Jam e interesuar per t’u pozicionuar ne nje nga vendet e punes qe ju ofroni.Kam keto kualifikime:
Aftesi shume te mira komunikimi
Jam e afte te punoj ne grup
Kam eksperience ne shitje rreth 7 vjet ne artikuj
elektroshtepiake.1 vit ne sherbim klienti dhe nje vit si arketare.Kam mbaruar Shkenca sociale.Motoja ime eshte:Deshire dhe vullnet per pune
Faleminderit nese me jepni mundesine per interviste