Mundësi punësimi/ Oficer Administrate

Pozicioni: Oficer Administrate
Vendodhja e punes: Durres
Afati i aplikimeve: 14 Nentor 2018
Qellimi i Pozicionit
Te ofroje nje game te gjere sherbimesh mbeshtetese ne zyren e World Vision Albania dhe te ndihmoje Drejtuesin e skuadres ne veprimtari qe lidhen me mbarevatjen e zyres dhe mirmbajtjen e paisjeve. Te perkrahe dhe te ndihmoje Drejtuesin e Skuadres dhe stafin e programit ne organizimin dhe koordinimin e eventeve te rendesishme.
Pergjegjesite Kryesore
- Te mbeshtese skuadren ne organizimin e aktiviteteve te rendesishme, ne procese buxhetimi, etj.
- Te jete pjesmarres aktiv ne takimet e planifikimt strategjik per departamentin.
- Te integroje dhe te konsolidoje planet mujore dhe javore
- Te ndihmoje ne koordinimin e aktiviteteve ndermjet skuadres, partnereve dhe aktoreve te tjere ne zone.
- Te ndihmoje ne koordinimin e transportimit te postes nga zyra e Programit ne Zyren Kombetare.
- Te plotesoje kerkesa prokurimi/ te beje studim tregu te bizneseve lokale per materiale dhe sherbime te ndryshme sipas nevojave administrative te zyres.
- Te ndihmoje Drejtuesin e Skuadres per te pergatitur kerkesa blerje sipas procedurave te prokurimit. Te ndihmoje anetaret e skuadres ne percaktimin e specifikave teknike te artikujve te rinj.
- Te mbledhe gjithe kerkesat e prokurimit nga gjithe stafi, ti konsolidoje dhe ti ndaje sipas kategorise se Prokurimit dhe pastaj ti dergoje tek skuadra e prokurimit per te procesuar.
- Mban kontakte me stafin e prokurimit ne Zyren Kombetare per te siguruar mbarvajten e blerjeve.
- Grumbullon faturat dhe i dorezon ato ne Zyren Kombetare
- Rishikon/kontrollon dhe merr ne dorezim te gjitha mallrat/materialet/sherbimet e dorezuara sipas kerkeses se Blerjes; siguron cilesine e mallrave si dhe perputhshmerine me dokumentat perkatese (kontrates, kerkeses per blerje dhe urdhrit te blerjes). Gjithashtu siguron qe materialet depozitohen ne vend te sigurte dhe i dorezon ato tek stafi.
- Ben blerje me vlere te ulet monetare per nevojat e zyres sipas politikave te World Vision per blerjet me vlere te ulet monetare.
- Koordinon blerje per qellime dhuratash (veshje, mallra industrial, libra shkollore dhe paketa ushqimore)
- Organizon kalendarin javor dhe ditor te levizjeve te makinave. Siguron qe makinat e zyres te perdoren ne menyre efikase sipas kerkesave te stafit.
- Shoqeron me makine stafin e zyres, ne menyre te sigurte, ne kohen e duhur sipas nevojave dhe mundesise dhe sipas planifikimit te aktiviteteve.
- Te koordinoje, vezhgoje dhe analizoje te gjitha sherbimet/riparimet/mirmbajtjen e makinave te zyres.
- Te perpiloje nje raport mujor lidhur me kostot e makinave te zyres duke perdorur libra llogarie ditore, per konsumin e karburantit dhe te dhena per sherbimet e ndryshme.
- Te monitoroje implementimin e politikes se World Vision Albania lidhur me drejtimin e makines dhe me perdorimin e formulareve dhe raporteve te kerkuara per sherbimet e marra, sipas politikave te brendeshme.
Njohurite dhe aftesite
- Diplome bachelor ne fusha si Finance, Administrim dhe Menaxhim Biznesi.
- Njohuri te mira te folur dhe te shkruar te gjuhes angleze
- Aftesi shume te mira te perdorimit te programeve te ndrsyhme te kompjuterit si MS-word, MS-excel etj.
- Aftesi shume te mira ne planifikim dhe organizim.
- Njohuri ne fushen e prokurimit, studimit te tregut dhe te faturave.
- Njohuri ne organizim eventesh.
- Patente e kategorise B
- E preferueshme te jete banor i zones se Durresit
** Vetem aplikantet e perzgjedhur per fazen tjeter te rekrutimit do te kontaktohen!
Për të aplikuar, ju lutemi klikoni në këtë LINK